onsdag 31. mars 2010

Påske igjen:)

Ja da står påsken atter en gang for døren, og vi står på terskelen til vår (for vi vet jo alle at bare vi kommer oss over påske så er våren her FOR FULT!) :) Og den ser jeg frem til!!
Men påske er jo også koselig, jeg for min del blir værende i "storbyen" i år, nå på tampen så kjenner jeg at fjellet nok er det som trekker mest likevel, men det ble nå en gang sånn at årets påske feires her i Trondheim. På langfredag får jeg besøk av Vicky og småttisene og ser kjempemye frem til dette. Har ikke sett noen av de på en hel liten evighet. Da har vi sånt som Zitrus Lekeland, bytur og kanskje til og med Pirbadet på programmet. Tenker nok at det hele skal bli riktig så koselig!! Påskegodtet er også trygt i hus så her er det bare velstand nå!

Ellers så har jeg naturligvis vært nødt å pynte litt til høytiden, jeg er ikke akkurat en påskefanatiker, men litt kos må man jo ordne når man til og med får besøk. Snop har funnet veien opp i sine respektive påske egg, og ellers har jeg vært på en strabasiøs skogstur for å finne gåsunger (også i år enklere sagt enn gjort). Har hatt en enda mer strabasiøs ferd til City Syd for å finne små påske egg og pynte gåsungene med, men det hele er omsider i boks. Bildene av det endelige resultatet ser dere under.




Jeg har med andre ord ikke funnet på noe revolusjonerende og nytt i år, ganske enkelt holdt meg i den sedvanelige tralten....

Ønsker alle en RIKTIG GOD PÅSKE enten dere nå skal feire til sjøs, til fjells eller den litt mer urbane måten; i byen/hjemme;)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar