torsdag 11. mars 2010

Til min elskedes ære:)

Den siste uken har jeg drevet og lest boken «The Secret». Faktisk en utrolig fin bok, og selv om man kanskje ikke nødvendigvis er enig i alt som står i den så har den en del gode poeng som man rett og slett ikke kan komme utenom. I tillegg fremkaller boken en tvers-igjennom-go´-følelse som gjør at man ikke kan annet enn å være takknemmelig for det livet som en har og de mulighetene en er- og kommer til å bli tildelt. Etter å ha lest vel halve boken så fant jeg ut at jeg skulle ta forfatteren opp på en av utfordringene som hun gir leseren sin, nemlig å skrive en liste over alle de tingene en har å være takknemlig for og som gjør en glad og lykkelig! I stor grad er det ting som involverer ektemannen min som gjør at jeg føler meg glad og lykkelig, derfor blir listen i stor grad til ære for min elskede:)


  • Lese avisa og spise frokost sammen med mannen min
  • Sitte i armkroken til mannen min og kjenne at han er glad i meg
  • Være gift med verden beste, snilleste, omsorgsfulle, kjærlige, gode mann - MIN mann
  • Holde mannen min i hånda og bare kjenne at han er til
  • Våkne om natta eller morningen og kjenne at min elskede ligger vedsiden av meg, få krype tett inntil han og kjenne at han tar rundt meg og trykker meg tett inntil seg
  • Gå tur sammen med mannen min og leie han i hånda
  • Sitte ute sammen med mannen min en deilig sommerdag og kjenne sola som varma i ansiktet
  • Ha muligheten til å vise omsorg for mannen min, holde rundt han, elske han, vær der for han når han har behov for det, kunne lage mat, bake og gjøre koselige ting for han
  • Jeg finner STOR glede i å gjøre romantiske ting for min elskede


Andre ting som gjør meg glad og lykkelig, men hvor jeg ikke er avhengig av min elskede for å oppnå go´følelsen er disse tingene:)


  • Mine 2 fantastisk, skjønne tantebarn
  • Varm, god, espressokaffe om morningen
  • Fuglesang
  • Blå himmel og sol
  • Lukta av nyklipt gress
  • Kjenne vinden som blåser mot ansiktet mitt
  • Lukta av nybakt gjærbakst


Så min elskede, denne var for deg. Takk for at du alltid er her for meg, takk for at du gjør livet mitt så utrolig bra, for at du alltid har et smil og noen oppmuntrende ord til meg når jeg har behov for det, takk for at du er akkurat den som du er :)))


Til alle dere som leser bloggen min - hvilke små og store ting i deres hverdag og liv er det som får fram den gode følelesen for dere? Har dere tenkt over det?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar