fredag 12. mars 2010

Vårinspirasjon!!

Den siste uken har det regnet godt her i Trønderhovedstaden, så godt at snøen nesten var borte på veien i går tidlig. Men hva skjer når et stakkars vesen atter en gang kan se asfalten og øyner et håp om fornemmelsen av vår? Jo da laver snøen ned IGJEN!! og legger seg i store mengder. Jeg må få si, jeg kan ikke erindre og ha bedt om all denne snøen som nå ligger utenfor gangdøra mi!
Men allright! Denne sunnmøringen er ikke tapt bak en vogn, så vil ikke Kong Vinter slippe taket og la våren komme til, så får man rett og slett bringe våren inn i stua! Og det har jeg gjort i dag.
Har hatt en liten handletur på City Syd og kjøpt inn litt blomster. Primula og tulipaner i mange forskjellige farger. Har i tillegg byttet ut alle brune (høst) lys med fine lyseblåe sommerlys (de som minner om blå himmel en flott sommerdag, eller sjøen som ligger blikklar en vindstille vårdag:) ) For alle dere som også leeeeeengter etter vår så legger jeg ved noen bilder av "stuevåren" min:)

Stoooor fiiiin tulipanbukett som kommer til å bli enda finere når alle tulipanene begynner og springe ut:)

Primula i mange fine farger som jeg har pyntet med filtsommerfugler. Pottene har jeg pakket inn i aluminiumsfolie så de skal se litt finere ut :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar