søndag 14. februar 2010

Happy Valentines:)))

Da er det DEN tiden på året igjen, når man har en hel dag viet til kjærligheten. Og hva skal man egentlig finne på til sin elskede på denne dagen? Personlig synes jeg det er litt kjedlig å bare gi min elskede roser eller sjokolade, selv om han nok HEEELT sikkert hadde satt stor pris på det. I fjor var det faktisk sjokolade som stod på den romantiske plakaten her i gården, men i år har jeg tenkt i aldeles nye baner og kommet opp med noe særs kreativt.
For noe siden satt jeg og sjekket ut forskjellige blogger for noen nye ideer og mønster jeg kunne sy. Isteden kom jeg over et nytt bruksområde for de fotobøkene jeg har blitt så veeeeldi gla i:) Noen hadde faktisk brukt liten fotobok til å lage en "bok" med bilder i litt Anne Geddes stil med fine ord og dikt. Denne ideen fant jeg ut at jeg kunne modifisere litt, så jeg har laget en "bok" til min elskede i anledning Valentines i år. Jeg har plukket ut fine dikt, sangtekster, små sitater og lignende som jeg har satt sammen med passende bilder og bakgrunner. Under følger et par bilder som inspirasjon for de som har lyst å adoptere, modifisere og benytte ideen min ved et høvelig tidspunkt:)))



Ønsker alle en koselig Valentines dag sammen med sin(e) aller kjæreste!! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar