lørdag 2. januar 2010

Stoff&Stil himmelen!!

The great Dame (altsa C´moi) fikk seg symaskin av sine svigerforeldre og svoger+svigerinne til jul. Evig takknemlig? Absolutt!! (og ikke minst til han som hadde ordnet og arrangert det hele). I alle fall, jeg har lenge trådd betonggulvet på stoff & stil og kikket på alle de utrolig fine tingene de har og alle de fine stoffene uten at jeg noengang har kunnet ervervet meg noe siden jeg ikke har hatt symaskin. I romjula la jeg atter en gang veien til stoff&stil og fantastisk var det at jeg denne gangen kunne shoppe vilt og hemningsløst (i alle fall det bankkontoen kunne tillate). Tre dager senere var jeg atter tilbake på S&S for å snoke litt, jædda, damen forlot atter en gang åstedet med en pose stæsj og styr:)
Vel, nå er jeg da den lykkelige eier av en symaskin, flerfoldig kilometer med sytråd og et lass med stoff. Da er det vel bare å sette i gang da eller....??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar