fredag 8. januar 2010

Ny inspirasjon!

Da jeg i disse dager går en sikker halvårsperiode som arbeidsenke i møte, har jeg bestemt meg for å forsøke og gjenoppta mitt sosiale liv. Jeg tok meg derfor en tur bort til min gode venninne Line i går kveld. Da også hun finner diverse håndarbeid og kreative utfoldelser underholdende fikk jeg også plukket opp litt ny inspirasjon i går. Siden jeg har fått meg symaskin driver jeg og samler inn symønster så jeg kan sy litt småtteri uten å blakke meg totalt på mønster på stoff&stil. Fikk låne en hel masse blader av sorten "Kreative Kvinner". Et fantastisk blad med et variert innhold for kreative sjeler i de 1000 hjem. Det inneholdt alt fra symønster og hekleoppskrifter til hageideer og temabursdager for barn - et vidt spekter med andre ord. Bladet er opprinnelig dansk og kan leses gratis på nettet på følgende nettside for de som er interessert:


I tillegg fant jeg en dansk nettside som selger mye fint, fargerikt og litt utenom det vanlige av stoff. Sjekk ut nettsiden deres på linken nedenfor:


Det vil forhåpentligvis i tiden fremover komme noen innlegg med kreativ inspirasjon som en følge av min nyervervede inspirasjonskilde!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar