torsdag 8. april 2010

Et par gode ideer omsatt i praksis...:)

Med den spirende og yre våren kjenner jeg også at all kreativiteten min kommer strømmende og krever og få sin tid og plass i historien. Så i dag har jeg tillatt mitt kreative selv og få flyte relativt fritt en liten halvtime og fikk to små søte ting i gjengjeld.

For litt siden fikk jeg et relativt kjedlig, hvitt skilt i bladet Kamille. Det var jo i seg selv ikke mye å rope hurra for, men det utgjorde et godt utgangspunkt for min ideutvikling. Jeg fant frem decoupagelimen min og noe småtteri som jeg klipte ut for en liten evighet siden og resultatet ble riktig så bra:)


Det ferdige skiltet mitt fikk sin hedersplass på utklippstavlen som jeg også har laget, og gjorde seg veldi godt der med sine spreke farger:)




Det andre jeg fant ut at jeg skulle sprite opp noen hakk var en skrivebok jeg har for å samle gode ideer av forskjellig slag i. Boken kjøpte jeg for noen år tilbake på en tur til Singapore. Den er da av resirkulert materiale, men ser megakjedli ut.


Nå er det tre ting jeg digger som slår absolutt alt for mitt vedkommende, det er fargen lilla, den skjønne skapningen sommerfugelen, og ikke minst GLITTER!!! Glitter til morras, middag og kvelds for meg. Så en kombinasjon av disse tre kunne ikke bli noe annet enn perfekt! Jeg trakk boken i lilla sommerfulgstoff (fra Stoff&Stil) og etterpå spanderte jeg på stoffet en GOD PORSJON sølvfarget glitter :D



Det lille, store barnet (det vil si, meg) er særs fornøyd med sin egen innsats og ferdige resultat i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar