mandag 2. september 2013

Long time, no see - suddenly back

Ja, tiden flyr og bloggen har lagt død i flere år. Skrivelysten har vært til stede, men tiden fraværende... Jeg skal vel ikke skryte på meg ervervelse av mer tid de siste årene i og med at jeg siden forrige blogginnlegg har fått meg større hus, fulltidsjobb og en liten krabat som er på full fart mot høyt aktivitetsnivå. Ambisiøs som jeg er, skal jeg likevel se om jeg kan få blåst litt liv i bloggen, og kanskje til og med skrevet noen innlegg flere enn jeg selv finner interessante. Jeg innbiller meg at jeg har mange spennende ting å dele med de som har lyst å lese, tiden vil vise om dette stemmer. Jeg kan ikke garantere at bloggen min vil være fri for de typiske "mammainnleggene", men det vil forhåpentligvis komme innlegg som også vil være interessante, spennende og/ eller nyttige også for de som ikke er så opptatt av når tid andres barn rullet rundt, hva andre hadde til middag og hvilken sofa møbelringen har på salg denne uka...
Jeg har derfor bare en ting å si - STAY TUNED :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar